Jak rozliczyć pracownika za granicą.

Pracownicy, którzy są oddelegowani za granicę rozumie się przez to pojęcie sytuację, w której pracownik zostaje skierowany przez pracodawcę z Polski za granicę. Jednocześnie pozostając w stosunku pracy z kierującym pracodawcą. Ubezpieczenia społeczne sa obowiązkiem. W polsce objęci są wszyscy obywatele polscy, którzy posiadają tytuł do ubezpieczenia na obszarze Polski. Obywatele polscy, którzy sa zatrudnieni przez polskie podmioty pracujacy za granicą. Zgodnie z artykułem 18 ustawy 1 ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Podstawą wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne wszystkich pracowników jest przychód w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych jest osiagany u pracodawcy z tytułu pozostawania w ramach stosunku pracy oczywiście z wyłaczeniami, które zostały ujete w rozporządzeniu Ministra Pracy, oraz Polityki Socjalnej z 18 grudnia 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad ustalenia podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe.

Comments are closed.